storyofmydream.blogg.se

3 dagar kvar

Oj,oj,vad tiden flyger iväg!
Snart,väldigt snart är det dags. 
På onsdag ska jag börja packa. 
Nervös förstås men mera nervös att jag inte får mina kläder som jag har beställt från Zalando i tid. Senast onsdag om inte torsdag förmiddag måste det har kommit för annars är jag utan sommarkläder,ungefär. 
Så vi håller alla tummar och tår nu..
Nå det enda som behövs nu är småa grejer som man kan köpa hos en liten butik här i Malax. 

Hur går det med språket?
Jaa-aa,kan väl säga att det går åt skogen. 

Okej,kanske inte riktigt åt skogen men fast jag kanske inte riktigt kan prata spanska mera men bara fattar lite så tror jag till 80% att det kommer att komma bara sådär när jag är där. 
Så jag får vänta och se..

När jag kommer tillbaka från resan har jag något som jag ska skriva om här men tills dess får ni vänta! ;-)
Idag ska även vi prova en sadel,imorgon två sadlar och då ska jag även på lektion med Ville. 
Stallägaren skulle ha ridlektion igår för oss men eftersom det var skitväder och bottnet på ridplan var inte den bästa och eftersom vi måste prova sadlar skulle det inte vara bra om de skulle bli blöta.. 
Nåå,idag är det allafall fint väder ute och varmt så idag ska min vän följa med till stallet och prova också en sadel,får hopps på det bästa!
Som sagt,har provat högst 15 sadlar hittills så skulle vara skönt om nån skulle passa.

Min egna sadel åker ut på prov idag så jag hoppas jag får sålt den innan min semester börjar! 
Kanske det dyker upp ett till inlägg senare idag!

Men har en bra måndag alla!✌🏻️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: