storyofmydream.blogg.se

Bara 8 dagar kvar!

Som rubriken säger så är det bara 8 dagar kvar tills jag åker till Gran Canaria!
Jag åker alltså nästa torsdag men för några veckor sedan var det ju typ 1 månad kvar. 
Vart tar tiden vägen?
Är det bara jag eller går tiden faktiskt jättesnabbt?
Nåja,igår insåg jag först att nervösiteten stiger.
 Har tre orsaker:
1. Min spanska är inte den bästa. 
2. Åker ensam för första gången så långt..
3. Har inte träffat min farmor,kusiner,fastrar och farbror(?) på flera år. 

Om jag minns rätt så är de 8 syskon från min pappas sida.
Kusiner har jag många av och fått ännu mera genom åren men jag har en farmor! ;-)

Idag ska jag beställa lite kläder från nätet och morsan köper lite också. 
Tur jag får lönen imorgon så kan jag köpa hem åt familjen något och mina närmaste vänner. ;-)

Detta gör jag just nu: 
Dock vet jag inte var det blir men det "lugnar" ner mig lite,haha!

Senare idag blir det att träna mera på min spanska så jag kan prata lite. 


Igår red min nya medryttare vilket gick jättebra! Precis en sån medryttare har jag letat länge. 
Hon får även äran att rida Ville sålänge jag är borta de 8 dagar men förstås då ska hästen har vila 1-2 gånger de dagar jag är borta!
Så hon kanske rider han idag ensam och på tisdag rider hon då jag är med. Hon kommer att få skritta lite i terrängen bara för att se att han är trafiksäker vilket han är men jag vill att hon ska känna och se själv hur han är. :-)

De senaste dagarna har det blivit långa inlägg här,haha! Men det får ni stå ut med. ;-)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: