storyofmydream.blogg.se

Dagen innan semestern

Ni minns att jag hade skrivit igår eller någon dag att jag hade beställt kläder från Zalando?
Har de kommit?
Nej. Min magkänsla sa hela tiden att jag inte kommer att hinna få det innan resan vilket tydligen stämde men innerst inne har jag nog hoppas endå att det skulle komma dagen innan jag åker.
Så min mamma och jag tog oss till stan. såhär på kvällen och köpte ett par jeans,2 shorts,2 t-shortor och en tröja. 
Klockan var närmare 18.30 och vi var påväg att åka till ett stall i Sundom för att föra tillbaka en sadel som jag hade lånat och sedan åka till Ville där min medryttare hade fixat allt. Haha!
Hon red och sedan gick jag igenom saker,träning mm.med henne då hon ska träna Ville sålänge jag är borta på resa. 
Nu ska jag färga håret,sedan packa och gå och sova. 
Idag är jag mindre nervös. ;-)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: