storyofmydream.blogg.se

Fredag

Fredag idag= 6 dagar kvar nu..

Jupp,jag räknar ner nu,inte alls nervös! :-D 

Igår kväll som sagt beställde jag lite kläder för runt 200€ bara,heh. 
Vadå? Självklart man behöver kläder. ;-)
Inga bilder. För jag är för lat att leta fram dem! Hehe.
Nå allafall beställde:
2 jeans 
1 långa shorts eller vad det heter
1 shorta
1 shorts 
1 bikini

Det låter inte alls mycket men som allt annat i världen,allt kostar!

Har hunnit laga sallad och städa lite idag. 
På eftermiddagen blir det stallet. Har en aning att jag kommer att ha en pigg häst idag efter 2 dars vila.. ;-/

Men före stallet måste jag laga mat till familjen och städa lite mera. 

Kommer väl idag ett annat inlägg senare ikväll!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: