storyofmydream.blogg.se

Helgens problem

Sadlar hit och dit
Hästen har fått vila hela helgen pga.vi inte hittat rätt sadel ännu.. 
Igår skulle vi prova en sadel,mitt i allt skulle jag prova en annan sadel,sen blev det en till osv. Så det blev totalt 6 sadlar igår som vi prova och en av dem var bra på hästen men kanske inte passar mig då det är 17" och jag behöver 17,5"..
Min gamla sadel var 16,5" och den kändes inte 16,5" menmen.
Idag hämtade jag ett koppjärn till sadeln som jag fick byta på sadeln,wintec som jag fick igår. 
Fick även en till sadel att pröva idag och den såg rätt bra ut på hästen. Den är även 17,5" så den skulle passa mig. 
Pga.skitväder idag kunde inte vi testa sadlarna men imorgon ska vi testa då de har lovat halvsol. :-)

Imorgon hinner jag bara testa 2 sadlar för att sedan åka hem och vara hundvakt!
Så får se vilken vilken passar!


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: