storyofmydream.blogg.se

Torsdag

Känns som om jag latat mig lite extra idag men blir en snabb städning är hemma innan det blir att hämta en sadel som ska provas på Ville då hans nuvarande inte passar så bra något mera då han har börjat få muskler. 
Så om nån letar efter sadel så har jag en tillsalu snart!

Nästa vecka måste även jag gå och shoppa lite nya kläder till min resa. 
För er som har missat eller hänger inte med,så blir det att åka till Gran Canaria i 8 dagar!
Kommer dock att åka ensam men ganska chill då man inte behöver boka hotell utan får sova hos sin farmor.

Har jag inte berättat?
Min farmor,fastrar,farbror och kusiner är från Gran Canaria och bor där också. 
Nu ska jag inte skryta men jag är faktiskt halv spanjorska och halv finländare. 
Min mamma som är från Vörå var på en resa till Gran Canaria med en vän för fleeeera år sedan och träffade min pappa som jobbade på en bar. 

Det har fått mig att börja tänka.
Tänk om jag träffar min framtida man i Gran Canaria som min mamma gjorde?
Har alltid haft typ en sorts "thing" för spanjorer. 
Ganska coolt om det skulle hända samma med mig fast enda skillnaden är att jag åker utan en vän. ;-) 

Ska börja röra på rumpan nu så jag är klar då jag blir hämtad!

Hejdå sålänge!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: