storyofmydream.blogg.se

Trevligt och mindre trevligt

Så idag har alltså lönen kommit in. 
Snacka om överlycklig man blir!
Det mindre trevliga är att Hööks "katalogen" har även kommit idag..
Jag som är shopp beroende.. Varför gud,varför?
Som tur så är det inget som intresserar mig eller ja,bara ett träns men han har ju allt han behöver. Om jag måste köpa något är reflex ridtäcke,inget annat!


Planen var idag att åka till stallet och rida Ville men såklart är det skitväder så imorgon,lördag och söndag blir ridning istället!
Men men han dör inte av vila heller. Om jag känner honom rätt så njuter han av vilan. ;-)

Igår blev det bara att titta på kläder på nätet,inget köpas alltså. 
Men eftersom lönen kom idag så blir det att shoppa idag via nätet. 

Igår kväll och idag på förmiddagen har jag bara stickat och skött om hundarna + sett på 2 avsnitt av Paradise Hotel
Paradise Hotel är lite sådär iår men det är ändå roligt att se.. Man drömmer sig själv bort,då menar jag värmen,solen och polen. Festande kan man ju göra i sitt eget hemland. Jag är så avundsjuk på dem..
Nu blir det mera stickas!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: