storyofmydream.blogg.se

Vad händer?

Jo,det vanliga händer,stallet,jobbet. 
Okej kanske jag kan förklarar lite nogranare.

Tisdag,Felicia(en vän) kom och red.
Hon red ju Ville 3-4 ggr i somras,så hon känner hästen och lyckligtvis kände Ville henne också. 
Ridningen gick bra eller ja,allt gick bra. 
Hon ska nu fortsätta hjälpa mig att utbilda Ville. Det är så mycket som är på gång nu,som jag kommer att förklara i ett annat inlägg senare. 

Idag,planen var att jag skulle longera lite enkel,skritt och trav då jag hade bråttom men hästen hade andra åsikter.
Kan säga att han var mer i luften än på marken. ;-) 
Så han fick galoppera i båda varven vilket gick super men inte så super att få han att sluta. Haha!

Torsdag imorgon(vadå?! Det var just måndag?!) men allafall,han ska få jobba med ryggen imorgon. 

Nu till något annat, jag har sedan förra veckans torsdag haft sjuk i muskeln i ens handen. 
Det värsta är att jag inte vet vad jag har gjort. 
Nu idag,har värken börjat värka lite högre upp(början på armen). 
Inget är brutet,det vet jag. 
Jag tror att jag behöver också massage fast i handen. ;-)

Hade en konstig dröm inatt,lämnade i Gran Canaria och skulle starta ett nytt liv,liksom galet va? 

Haha,nä nu är jag allmänt tråkig hör jag på mig själv (fniss) så godnatt på er!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: